marketingowy-harpagan.pl

W branży jubilerskiej znajdziemy dużo marek. Co je łączy? Przede wszystkim surowce, jakie wykorzystują do wytwarzania swoich wyrobów, ale również którymi kamieniami je ozdabiają. Teraz skoncentrujemy się zdobienia. Podzielimy je i krótko przybliżymy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają najczęściej produkowane saletry potasowej, a dokładnej z ołowiowego szkła. Designerzy nierzadko wykorzystują je w mniej drogich modelach sztucznej biżuterii. Szkło ołowiowe głownie wyróżnia się wysokim stopniem załamania wiązki światła. Jest również zdecydowanie gęstsze od tego zwyczajnego. Wiodącym producentem takiego szkła jest zagraniczna marka Swarovski Elements.

Cyrkonia |to} kolejny najczęściej umieszczany kamień. Kamień ten wytwarza się całkowicie syntetycznie. Pozostaje niezwykle gęsta, ponadto można ją dowolnie barwić. W branży jubilerskiej materiał ten popularny jest nie długo, tworzy się w bardzo wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową pozytywną stroną jest niewysoka wartość.

Kamienie Szlachetne – najdroższe z rodziny materiałów wzbogacających wyroby złotnicze. Znamy ich w przyrodzie całkiem wiele. Jednak teraz skupimy się na najistotniejszych.

Szmaragdy {to| droższa odmiana minerału – berylu. Dla mniej obeznanych, jest on oliwkowy. Znajduje Uznanie jubilerów oraz kolekcjonerów. Jest bardzo gęsty i łupliwy.

Rubiny pozostają prawie najbardziej rozpowszechnionym kamieniem, ponadto należą do rodziny korundu. Słynną niebywałej twardości, najpopularniejsze rubiny pozostają ciemnoczerwone w takich kamieniach nierzadko możemy zauważyć rozszczepienie kolorystycznej tonacji.

Szafiry – pozostają bardzo popularne w branży jubilerskiej. Identycznie jak szafiry należą do grupy korundów. Najczęściej są niebieskie. Ogromna liczba fabrykantów wytwarza go syntetycznie.

Diamenty na ich temat możemy opowiadać niebywale długo. Są najtwardsze z naturalnych minerałów i również najwięcej warte.

Omówiliśmy główne dodatki używane do dekorowania wyrobów złotniczych. Jednak, że wyróżniamy ich na ziemi zdecydowanie dużo.

Marketingowy Harpagan